HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Red Snapper

2008.01.26. 19:19 -pp-

Ez a kis pársoros, csak azoknak lesz valamennyire érdekes, akik ismerik a Red Snapper zenekart, valamint a hozzá kapcsolódó Led Zeppelines legendát. Akik nem ismerik a Red Snappert, azok ismerjék meg, a legendáról pedig finomam, a helyi viszonyoknak, illetve a kifinomultabb hölgyolvasóknak is megfelelő körültekintéssel csak annyit, hogy a Red Snapper az egy hal, amit az akkor még fiatal, de már eléggé híres rock n' roll huszárok egy erősebb estén nem a rendeltetésének megfelelő célra használtak, illetve nem a rendeltetésének megefelelő nyílásokba próbálták meg elhelyezni.

Na, én ma életemben először láttam Red Snappert a helyi szupermarketben - ami egyébként szuper, tök jó oda betérni, minden van, lehet hot dogot is enni, fényképet is csináltatni meg DVD-t is kölcsönözni ( ja, meg hagymát is venni), szóval láttam két szép megtermett példányt. Akkorák, mint egy nagyobb ponty, csak pirosba hajló rózsaszín a színük, nyilván innen kapták a "red" nevet a keresztségben.

És itt jön a kulturálisan is némileg érdekesnek mondható fejlemény: annyira megörültem ennek, hogy végre láttam ilyen halat és emellett végre megtudtam, mit próbáltak meg a fiúk, vélhetőleg John Bohnam vezetésével különböző testnyílásokba eljuttatni, hogy megosztottam lelkesedésemet az eladóval is. Persze, neki csak azt mondtam, hogy ez az egyik kedvenc zenekarom neve, és még sose láttam ilyet. Nem biztos, hogy értette pontosan, amit mondok, de ezúttal ez nem zavart, hisz csak költői közlés volt. Na de, utána mondtam neki, hogy szeretném lefotózni, mire azt találta mondani, hogy azt sajnos nem lehet. Néztem bután, és csalódottan, aztán bután megint, mert egyszerűen nem fért  a fejembe, miért lehetséges az, hogy egy hülyegyerek nem fotózhat le két halat egy boltban, plusz előre tudtam, milyen hülyén fog kinézni ez a kurta kis sztori az illusztrácó nélkül, és visszakérdeztem, annak ellenére, hogy tudtam a választ. "It's not allowed." Tehát azért nem lehet, mert nem megengdett. Jól van, mondtam, mosolyogva, majd megígértem magamnak, hogy legközelebb, amikor nem ő lesz itt, stikában úgyis lefotózom. Már csak azért is. Meg hát, ki látott már blogot Red Snapper nélkül? Nektek van vmi ötletetek arra, miért nem szabad ilyet tenni? Aszitték vajon, hogy a konkurrens cégtől vagyok, és az árukészletet mérem fel? Vagy a halak szabadságjogait védték? Lécci, menjen már le valaki a csarnokba és fotózza le a halas pultot ÉS a halas akváriumot is, a nagy undorító tátongó pontyokkal, és rakjuk már fel a képeket ide, hogy megmutassuk a világnak, hogy Magyarországon még halakat is lehet szabad fotózni, élőt is döglöttet is.

Hátha ezzel is teszünk egy lépést a világbéke felé.  

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr75312703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy dubai magyar 2008.01.27. 06:09:15

Hali olvasom a blogot, én is kb akkor kerültem ki ide mint Te, a taxisok külön gyöngyszemek itt, egy kettő olyan buta hogy csak azért taxis mert csak automata valto van.

Sale Jackie 2008.01.27. 16:21:09

a világbékébe belefér pár lángoló szupermarket? nem tudom, de máshol is természetesek az ilyen SS akváriumok, ahol a haláluk előtt még jól megkinozzák a halakat, vagy csak ebben a kibaszott magyar mocsárvilágban?
süti beállítások módosítása