HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Riding Giants

2008.01.30. 21:08 -pp-

Sziasztok, köszi a kommenteket, majd válaszolok, de most hadd mondjam el, hogy épp most néztem végig egy szörfös dokumentumfilmet Riding Giants címmel, és rájöttem, hogy a szörfözés az egyetlen vállallható vallás a világon...

Hihetetlenül inspiráló volt, elképesztő, amit ezek az emberek művelnek. Bizonyíték, hogy bármire képes az ember - jó értelemben. Én egyetlen ilyen emberrel találkoztam életemben, egy magyar sráccal, aki Hawaii-on él (szevasz, Zolikám, ha olvasod ezt, Isten éltessen továbbra is), és igazából lenyűgöző az az elhivatottság, ahogy ő él, ahogy ezek az emberek élnek. (Mármint egyetlen olyan szörfössel, akinek ez az élete, és aki a nagy hullámokon szörfözik, nem a part mentén a homokban.) És az igen elgondolkodtató, ahogy ők minden egyes nap szembe néznek az emberiség legdurvább félelmeivel. A természet erőivel, a sötétséggel, a cápákkal, a magánnyal, a halállal, stb., szóval az ismeretlennel.

Néztem a filmet, és rájöttem, hogy megvan a válasz a világbékére: ha mindenki szörfözne a világon... Bár az is lehet, hogy ez is csak egy pár évig működne, mert az emberek meg elkezdenének háborúzni a legjobb szörfös helyekért. Bár maradjunk inkább pozitívak, és képzeljük el egy pillanatra, ahogy a világon mindenki egyszerre szörfözik. Jól néz ki nem?:) (Vízbe szarni nem érne.)

itt egy kis ízelítő: http://www.metacafe.com/watch/174037/surf_laird_hamilton/

Szóval, nézzétek meg ezt a filmet, ha tudjátok, én meg szerzek egy állást, és veszek egy szörfdeszkát...

világbéke veletek

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr35318735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mackó Misi 2008.01.31. 08:41:57

Világbéke? Tegnap láttam egy metro biztonsági őrt, akinek a kabátja hátára, öles betükkel ez volt irva: szerelmet csinálj, ne háborút .Elég bizarr látvány volt miközben hajléktalanokat cibáltak.

Bazsi 2008.01.31. 15:28:40

Peti
Má meg akartam kérdezni, h mik ezek a szépségkirálynői "világbéke" felhívások?

LadyX 2008.01.31. 21:40:51

ezt a mindenki egyszerre szorfol dolgot vizozonnek hivjak, ha jol emlekszem :-)

Egy dubai magyar 2008.02.02. 10:11:20

Es vegre dubaiban ismet van net, 3 napig voltunk elvagva a vilagtol mert egy kedves hajos Alexandria folott egy horgonnyla elvagott ket optikai gerincet, es igy a Kozel-Kelettol, Indiaig nem volt net. Unnepeljuk meg ,es bontsunk ki a boltban nem kaphato kepzeletbeli pezsgonket.

Ja es World Peace!

mirka · http://www.kortarshastanc.hu 2008.02.05. 08:44:37

peti eltűnt. megvan az állás? vagy a szörfdeszka?

-pp- 2008.02.05. 10:37:11

Sziasztok, akkor egyesével:

Mackó Misi! Kösz az életképet, hirtelen az ÖRs VEzér terén éreztem magam:))

Bazsi!
Igen, a szépségkirálynőktől tanultuk el még a Jogásszal, azóta mondogajuk, és gondoltam, eltanulom tőlök, és én is teszek a világbékéért:) Csak leírom, kimondom, és máris békésebb vagyok:)
peace

Lady X,
Igen, erre nem is gondoltam:) Viszont a legközelebbi cinamiig akkor mindenki szerezzen be egy szörfdeszkát:)

Dubai magyar kollega,
veled érzek, mi a tévét köttetük be egy hete, és pont egy hete nem lehet nézni, mert 5 percenként megszakad az adás. Mondjuk inkább tv ne legyen, mint net, de ha már fizetünk érte, inkább legyen mindekettő:)

Mirka,
nem tűntem el, csak átalakultam:))
Egyelőre a világbékén dolgozom, meg 2 könyvön. A szörfözéshez meg még hideg van, tegnap este is fel kellett venni egy hosszú ujjút a melegítő fölső alá, mikor elmentünk bringázni. Hogy lehet ilyen időben szörfözni? Csók.
süti beállítások módosítása