HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

HA

2008.05.14. 02:31 -pp-

előre látó csecsemő lettem volna, a pályaválasztáskor azt írtam volna be, hogy egész életemben azért fizessenek, hogy zenét hallgatok. Nem írni róla, beszélni, reagálni rá, eladni, kitalálni, megmagyarázni, csak hallgatni. Belém építettek volna 14 éves koromban egy chipet, és ez a chip összeszámolta volna, havi hány óra zenét hallgatok és aszerint kaptam volna a fizetésem. Egy idő után , ha jól teljesítettem volna, átkerültem volna egy "special" kategóriába, ahol az lett volna, ha jó számokat hallgatok többször, vagy olyanokat, amit a nagy tömeg nem bír meghallgatni, ha fizetnek érte nekik, akkor se, azért több pénzt kaptam volna. Például, most .......... just one fix........ mondjuk a Ministry Just one Fix számáért háromszoros szorzó járna.

Vagy ha a Queens of the Stone Age No one Knows című számát napi 17 szer meghallgatnám, mint pl most az előbb, kapnék mondjuk 17 x 100 dollárt. Hogy mér azt nem tudom, de ma éjjel, míg egy monstre mix CD-t gyártottam, azt találtam ki, hogy ez az álommelóm: egy chip a fejembe, zenét hallgatok, és a chip méri, mit, mikor, milyen hangosan, és havi egyszer jön egy csekk.

You say want a revolution... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ marilyn manson, amint a beatles-től kölcsönzi sorait, ezért tripla pénz jár!!!!!! we're disposable teens, főleg éjszaka 31 fokban, igen erős páratartalom mellett

van ott valaki???

segítség?? halló

who the hell was in my room last night?

megint fél 5, sad but true

 

ma nehéz lesz a világbékét tartani, de megpróbálom így is

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr98467448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ll 2008.05.14. 11:32:34

Hát, ez sajnos örök álom marad. A chip max. a fogyasztási szokásaidat mérné, hogy jobban testre tudják szabni a produktumot. Nekem úgy tűnik, hogy az igazán zenefanatikusok a félpénzüket is ráköltik a lemezekre, belépőkre, utazásra, szállásra. Még ha közben ebből élnek is, akkor is ezért halnak, mint a dílerek, akik nem tudják saját vágyukat sem kontrollálni. Szerencsére ez kevésbé halálos addikció, de ahogy öregszem, egyre (bizni)szebbnek látom a zenedolgokat, még a régi megkérdőjelezhetetleneket is, magamat pedig egyre jobban csak egy átbaszott fogyasztónak. Több, mint húsz éve zenefüggő vagyok, és bár én magam nem zenélek, rengeteg erőforrást öltem, és unszolva ölettem másokkal az iparágba, mégsem tudok/tudunk semmivel sem többet. Csak azt mondhatjuk el, mint a jó öreg dzsánkik, 10.000 évet éltünk érzelmileg azalatt, amíg mások húszat, de ez mindenki másnak teljesen mindegy is. Bár a világbéke szempontjából talán mégsem elhanyagolható.

csabesz 2008.05.16. 00:21:08

Még ha álom is marad ez,legalább elalvás előtt ez a 47percnyi Ultra Payloaded igen megtetszett. Addig hájpoltad minden médiumon, amíg rászántam magam közel egy órája.
Mennyire másként énekel a Solutionistben és a Revolution Solutionben, és mennyire éreztem, hogy Hook pengeti a basszust:)
Kösz!
(és ha mindenki közös ismerőssel kérkedik,akkor éljenek a Lacfi-fivérek:)

-pp- 2008.05.22. 02:09:40

Hello LI,
ezt majd megbeszéljük, mer hosszú, de az az energia amit kibocsátottál in the meantime, nem veszett kárba, ezt tudod te is.
Csabesz, szevasz, örülök, sztem az Ultra Payloaded az elmúlt másfél év 3-4 értékelhető lemezei közül az egyik. Perry Farrell az egyik legnagyobb király, csak ma nem ilyen szelek fújnak.
Éljenek a Lacfi fivérek
písz
süti beállítások módosítása