HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Belga és HS7 a dubai éjszakában

2008.06.11. 12:00 -pp-

Na kérem, ez is megvolt. Persze nem 100% , de nagyon valószínű, hogy a város rövid történetében először csendült fel a Nemzeti hip-hop és a Ne nézzen úgy rám, és erre büszke vagyok:) Vicces volt, nekem legalábbis bejött. Főleg az a rész, amikor két iraki srác tangózást imitált hevenyre. Már megérte...:)

Nem mondanám, hogy tömeg volt életem első hivatalos DJ szereplésén, úgy harmincan lehettek kábé. ami ahhoz képest, hogy micsoda promóció gőzhengert indítottam be egymagam, talán kevés volt (de köszönet a magyaroknak, akik eljöttek, meg a nem magyaroknak is, csak ők ezt úgysem olvassák:), bár ugyanakkor ugye EB van, meg hétfő este, és az az érzésem, hogy itt az emberek még inkább rá vannak parázva arra, hogy "jaj, dolgoznom kell holnap." (Ez persze nem azoknak szól, akik lejöttek.) Érdekes, a Rewind asszem 8 éves történetében ezt a mondatot soha vagy nagyon ritkán hallottam:) "Srácok, reggel öt van, ideje hazamennem, mer mennem kell dolgozni.":) Asszem olyankor már felesleges ilyenekt mondani:) Vagy lehet , hogy velem van a baj??:)) Mindegy, zárás előtt , 3kor, a lelkes kemény mag ( az ismerőseim) még követelte az újabb és újabb chemical brotherseket:) Jó volt a saját zenéimre szórakozni, bár itthon is mindig ezt csinálom, a különbség csak annyi volt, hogy most közönség előtt léggitároztam:) Amíg hagyták, mer utána átmentek prodigy/ ch brothers üzemmódba:)

Asszem majd importálnom kell turistákat hétfőre, nekik már csak nem kell másnap dolgozni menni...:) Meg bezáratom ezt az EB-t mos már. Remélem azér idővel majd elkezdenek szállingózni az emberek. Volt egy srác, szépen levarrt karral, nem tom mikor került oda, teljesen kész volt, ő is hálás közönség volt. Még a QOTSA egyetlen lassú számára, a Make it With You-ra is óriási eksztatikus mozdulatokat tett, mondtam is neki, hogy hozzon magával legközelebb ne egy, hanem még száz embert:) Asszem nem fogta fel mit beszéltem neki.

Amellet, hogy megcsináltam, sikerült, összehoztam valamit, amit régóta szerettem volna már kipróbálni (soha jobbkor, mint így 21 évesen:) ), a  legjobb az volt, hogy lédi L-t újra táncolni láttam:) Már régóta nem volt rá példa úgy Isten gazából. Legutóbbi emlékem a Szigeten Palotai és Blim közös szettje a cinetripen, ha volt ilyen:) HA nem, akkor csak Palotai. Szal Zsolti bácsi után én vittem őt táncba:)) Ja, és az ő kedvéért felrúgtam minden szabályt és egy előadótól egymás után két számot is lejátszottam. Amy Winehouse-t. Szép dolog a szerelem:)

Na hát így. Mit mondjak még?

Ja, sajnos a világbékét előmozdító Helmet/House of Pain - Metallica - Biohazard/Onyx- RATM blokkot nem volt alkalmam lejátszani, de rajta leszek:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr91514494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ll 2008.06.12. 03:58:45

Turisták bevonzása nem rossz ötlet. Sztem irányozd meg a hoteleket, strandokat, múzeumokat, vagy mittoménhovamennekmég a turisták...

szabó kolléga 2008.06.12. 09:31:26

doktor pepper a kiraly!
doktor pepper flyert mindenhova!
doktor peppertet a párlamentbe!

-pp- 2008.06.12. 14:26:41

:) télleg az nem rossz ötlet, beveszem magam itt a parlamentbe, és akkor főműsoridőben mindig felszólalok happy mondays ügyben.

LI: turisták? hát a plázákban:)) majd benézek egyikbe másikba:)) holnap meg megyek a beachre szórólapozni:) már ha a haver nyomtat még nekem belőle, mer annyira szétkapkodták a népek:))

télleg, te szabó kollega, ráérős idődben nem nyomtatnál nekem úg y15 ezer darabot:))) azzal biztos le tudnám fedni a várost:))
júliusban jövök, majd benézek, megnézem, rendben zajlik-e a lapzárta:))
süti beállítások módosítása