HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rövid pozitív vibráció

2008.02.28. 22:34 -pp-

Csak hogy megnyugtassak mindenkit, gondoltam gyorsan megosztom veletek azt, hogy óriási léptekkel haladok afelé, hogy Dubai úgy működjön, ahogy én szeretném. Ma ugyanis megtörtént a csoda, pedig még nem is vagyok itt három hónapja: egy taxi SÁVOT VÁLTOTT, hogy felvegyem engem. Na most aki járt már itt, vagy a kollegák, akik itt élnek tudják, hogy ilyen gyakorlatlag nem történik az emberrel. Sőt, miután beültem (asszem) még köszönt is. Nyilván látta rajtam, hogy nem olyan csávó vagyok, aki kiszáll a taxiból, hazamegy, aztán megírja őket blogon, hogy milyen bunkók. Látta rajtam az elkötelezettséget, hogy én márpedig szeretnék taxiba szállni, és a kitartó toleráns hozzájuk állást. További háttérinformáció a nem itt élőknek, a csoda megértéséhez: amellett, hogy... na, hogy is mondjam, melyik szóval "előfordulgat", "megesik", hogy nem köszönnek, amellett SOHA, vagy inkább soha plusz egyszer szállnak ki például segíteni pakolni. Eddig kb. 5ször voltunk az IKEÁban és mind az ötszor a fél áruházat kitoltuk a taxi droszthoz, és még egyszer sem fordult elő, hogy kiszálltak volna segíteni. Az viszont igen gyakran megesik, hogy beülsz, megmondod, hová mész és azt mondja, oda nem visz el. De nem azért, amiért New Yorkban, mondjuk, hogy mert fél arra a környékre menni, hanem nem tudni miért. Pontosabban azért, mert: nem.

Ja és az is igen gyakran megtörténget, (mondjuk 5ből 4,75ször), hogy hívsz egyet, mondják, oké, és fél óra múlva rájössz: pont olyan, mintha nem is hívtál volna. A taxidiszpécserek itt rájöttek arra, hogyan lehet meg nem történtté tenni a dolgokat...

Ezek után az, hogy ma sáv váltással érkezett meg elém az autó, mondom, csodának számít. Legalább akkorának, mint egy égő csipkebokor, amit Woody Allen szeretett volna látni valamelyik filmjében. Aztán az, hogy hazafelé pedig még egyetlen egy percet sem kellett várnom csütörtök - azaz a hétvége kezdetének - estéjén, hanem kijöttem az étteremből, (nagyon finom indiai vajas csirkét ettem, a gurmanoknak mondom) és épp megállt előttem egy bérautó, az már nem is tudom, maga a dupla csoda. Vagyis mindjárt tripla: 1. csütörtök este, 2. megállt, 3. elvitt. Ez olyan, mint amikor khm... Las Vegasban az utolsó, minden mindegy alapon bedobott egydollárosodra a félkarú rablón elsőre bejön a három 7es. (Ugye Jogász?:) ) Kár, hogy itt nincs kaszinó, mert ma tuti bemennék egybe...

De nem baj, ne legyünk telhetetlenek, ma kétszer egy percre így is belém költözött a világbéke.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr70358770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy dubai magyar 2008.03.01. 05:41:49

En a multkor olyan taxiban ultem amiben nem volt budos:) Eddig en kb ket ertelmes taxissal talalkoztam, az egyiknek el is kertem a szamat. O azt csinalta hogy kerestem egy edzotermet a media cityben, nem talaltuk kocsikaztunk, fogta es felhivta a sajat privat telefonjarol a tudakozot es megkerdezte az edzoterem szamat, majd azt is felhivta, csak nem vettek fel, ezt kovetoen megkerdezett par sracot az utcan hogy nem e tudjak hogy hol van. Aztan masnap baratnomet kellett vinni Sarjahba es miutan elozo nap elkertem a szamat felhivtam, es idore jott. Hihehetetlen de igaz:)

Dévid 2008.03.04. 11:38:54

Szasz Peeeti!
:) Bocs, hogy a jómúltkor nem reagáltam a mailre, csak törént egy olyan, hogy megszűntették a címet, mert elfelejtettem, hogy az a felmondott internet előfizetésem része volt :) Dobj egy mailt pls a Gmailesre, hogy tudjam a Te címed és akkor írok bővebben, de addig is : youtube.com/watch?v=Kpg1uKV0bdM
Pu,
Dávid

-pp- 2008.03.06. 22:00:13

szevasz ecsém, jó hogy írsz!
asszem nem tom a gmailes címed, de majd megnézem, aztán vmi lesz.
kösz!
a legjobbakat
csá
p
süti beállítások módosítása