HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A szokás hatalma

2008.01.28. 23:13 -pp-

Elgondolkodtál már azon, miért hallgatod meg újra és újra a kedvenc lemezedet, a kedvenc számodat, számaidat, miért mész vissza ugyan oda enni, ahol mindig eszel, miért iszod, eszed mindig ugyanazt (kisebb-nagyobb eltérésekkel), miért ülsz le ugyan abba a sarokba, ahová mindig, miért alszol el az ágynak ugyan azon a felén, miért szívod ugyanazt a cigit, miért találkozol ugyanazokkal az emberekkel, miért használod ugyanazt a parfümöt, miért ülsz le ugyan abban a pózban reggel a WC-re, miért szajkózod mindig ugyanazt, stb?

Ha igen, és tudod a választ, talán tudod a választ a világbékére is

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr94315566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ákosbajnok · http://akos.shutterchance.com 2008.01.30. 09:27:16

Én el, vasárnap amikor néztem hogyan keletkeznek a felhők. Azért a wcre nem lehet olyan sokféle pózban leülni, egyszer próbáltam a féllótuszt, de nem az igazi.
Világbéke.

Mackó Misi 2008.01.31. 07:54:22

Mégis, milyen apropó kell ahhoz, hogy valaki a félótusz ülést próbálgassa székelés közben?

-pp- 2008.02.05. 10:45:55

Szia, bajnok, azaz én:))
Igen, arra én is kíváncsi lennék, amire MAckó MISi, bár engem nem lep meg annyira az ügy:))
itt is szép felhők vannak, gyere, nézzük együtt:)
peace

toro 2008.02.06. 08:52:34

Halihó pajtikám.

A Feleségem az ilyenekre azt szokta mondani, hogy máá öregszem. Szerintem ez nem így van. Legalább tudom, hogy még mindíg ugyan az a versenyző vagyok, mint aki az elalvás előtt voltam.
Van egy új rögzülő szokásom. Minden reggel azzal kezdem a nehéz munkát, hogy megnézem mi a helyzet a világbékével. Egyre jobban érdekel.

Üdv,Cs.
süti beállítások módosítása