HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Időjárásjelentés

2008.06.17. 14:34 -pp-

Érezhetően hűvösödik a klíma Dubaiban, lehet hogy azér mer mindenkinek eccerre megy a légkondija?:) tegnap előtt éjjel 31 fokra zuhant a hőmérséklet, esküszöm hidegnek éreztem, mikor kiléptem az erkélye. Most is csak 32 fok van itt az árnyékban, lehet , hogy el kell majd hozzak egy kabátot otthonról?:)

Ugyanakkor az elég érdekes jelenség, hogy gondolom a február vége óta tartós melegnek köszönhetően, megszűnt a hidegvíz szolgáltatás. mármint az van, hogy zuhanyzáskor kb 2 percig van langyos víz, és utána a hidegből is meleg jön, majd forró. Na most ez rockereknek igen előnytelen hajmosáskor, mer még úgy is, hogy két mosásfázis közt elzárom a vizet, mert ugye környezettudatos fiatalember vagyok, még így is forró lesz a kis fejbőröm a  végére. Lehet, hogy az akváriumban kell majd hajat mossak?

A tenger is igen meleg már, gyakorlatilag forró sósfürdőre emlékeztet, szal inkább már csak mentál- és bőrhigiéniás okoből járunk le, mint frissülni:)) Szal, ha jöttök, hozzatok jeget. Sokat.

Na, miközben ezt írtam, lebonyolítottam egy telefonhívást, mert ma nem hozták a nagy palackos vizet vmiért, és úgy érzem van még remény kisembernek a nagy Dubaiban. Végre beszéltem egy nővel, aki nemcsak, hogy kedves volt, de angolul is tudott, értette, amit én mondok, sőt még a viccemet is értette, én is értettem, amit ő mond, és egészen hihető lendülettel mondta, hogy fél hatig, azaz egy órán beül kiszállítják a vizet. Kiváncsi leszek.

Ha úgy lesz, akkor azt gondolom tudjátok, hogy az egy újabb lépés a világbéke felé.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr69525490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása