HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Krust vs Metallica

2008.06.17. 15:12 -pp-

kezdő DJ örömei: tennap este átmixeltem Krust Tribute-ját a Metallica Sad But True-jába, és egészen kiváló hatása volt:)) Mindig mondtam, hogy a drum n bass meg a metál közeli rokonok! Hát most be is bizonyítottam:) Kis lépés az emberiségnek, nagy nekem:))

Tegnap se volt nagy tömeg, tizenöt főt fútt össze a szél, ami leginkább most azért volt kár, mert jött egy fotós csajszi a Time Outtól, hogy megörökítse az estét két újság  honlapjára, de sajna még ment a meccs, mindenki üldögélt a bárpultnál, úgyhogy egy idő után feladta, de mondta, hogy majd visszajön, és a jövő héten újra megpróbálja...

Vicces volt, mikor elment a kemény mag, úgy kettő körül, hatan maradtak, két figura valahol hátul, látótávolságon kívül, és két férfi meg két nő elöl a pultnál. A két hölgy éjszakai munkás volt, a két úr meg nem tudom, hogy ezt tutta-e. Egy idő után, gondolom, kidrült. WG kollega jóvoltából betettem nekik egy michael jackson remixet majd egy amy winehouse remixet, amire termékenységi táncba kezdtek. Úgyhogy onnatól már csak azon dolgoztam, hogy a két pár táncoljon, hogy nyélbe üthessék az üzletet:)) Elővettem az összes régi kopulációra felszólító slágert (prince cream, meg ilyenek), és élveztem, hogy szerves részét képezem a kis dubai éjszakának:)

nagyjából ezek voltak a kiemelkedő pillanatok, ja meg az, hogy utána a csaposok főnöke odajött hozzám, gratulált, és mondta, hogy el se hitte mennyit fejlődtem egy hét alatt. mondtam neki, hogy biztos azért, mert most friss volt a Heineken:)) (merhogy  a múlt héten egyáltalán nem gyakoroltam, csak most már kevesebb parával, és természetesebben álltam oda). tök rendes volt, utána mutogatta még ott a dolgokat a lekapcsolt keverőpulton, és megígérte, hogy egyik nap majd, ha lemegyek, segít. Fura élmény volt, a tök üres, sötét klubban ott állni egy vadidegen (amúgy indiai) emberrel, aki éjjel 4kor a saját alvási ideje rovására mintegy titkolódzva osztja meg velem a dj-zés és a klientúra kialakítás rejtelmeit. A tegnap estét már ezért megérte megcsinálni.  AZtán még elmondta, hogy ő is imádja a zenét, és vannak tervei, álmai, és csak azért mondja el nekem ezeket a dolgokat, mert ugyan ezt érzi rajtam is...

és így észrevétlenül is tettünk megint egy lépést a világbéke felé

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr48525559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabó kolléga 2008.06.18. 12:18:16

fáttér!
mi van mar a halakkal? elnek meg?

-pp- 2008.06.26. 16:10:56

jaja:) hamar összebarátkoztunk:) főleg, hogy heti egyszer, mikro elkezdenek a víz felszínén hápogni, mindig megmentem az életüket:))

benskifater · http://www.visualgroup.eu 2008.07.07. 15:32:46

mindenképpen egy fotót szeretnék a metál dj-ről, munka közben!

-pp- 2008.08.28. 11:43:11

sajna még nem készült, valahogy mindig elfelejtődik... majd eccer...
písz
süti beállítások módosítása