HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Soul Rebel

2008.08.12. 02:44 -pp-

Most nem Rollins van, hanem Bob Marley.

1 órája.

I'm a rebel

Soul rebel.

Sok szám van, amit magamra tetováltatnék. Sokszor mondtam. Az RHCP Blood Sugar Sex Magikét úgy ahogy van, összes hangjegyével együtt, de ezt most hogy SOUL REBEL, ha itt lenne egy tűvel egy ember, kérném szépen. Csak ennyit: SOUL REBEL.

Itt semmi nincs. A semmiből kell valamit csinálni. Ez a nagy talány. Sivatagból várost. Nekik sikerült. Szarból várat. Muszáj sikerülnie.

De mit keres itt egy SOUL REBEL? Fogalmam sincs.

 

Otthon voltam, találkoztam a Kaukázus énekesével, szerencsére szeretem őt, ő azt énekli, blogol boldogtalan, Lovasi óta ő írja a legjobb szövegeket, én nem blogolok, én írok, mert muszáj, bár igaz: ahogy Kaukázusék mondják: sosem vagyok kész. Igaz, most az vagyok, és írok ki a fejemből mer Jogász barátom, aki ezt nem olvassa, ezt szerette volna, hogy írjak

Hallgassatok Kaukázust

és

I'm a rebel

soul rebel

rávarrom

bőrre

eccer felnövök

ott

lesz

I'm a rebel

soul rebel

Mindenki nyerjen a lottón

és senki se maradjon otthon

nincs felszabadítóbb mint saját magadon kívül lenni

I'm a rebel

soul rebel

 

HELMET és BOB MARLEY

 

ez nem néz ki jól ezen még gondolkodom

 

világbéke

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr80611674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása