HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hol vagyok?

2008.01.05. 20:06 -pp-


most meg , kedves emberek,  itt vagyok Iranban, (bazzzeg:)), egy Kish nevu szigeten, (fogalmam sincs pontosan hol vagyok, mer olyan gyorsan tortentek az esemenyek, hogy meg nem allt modomban megnezni, hova is tett le a repulogep, de mindjar megnezem a neten most mar)


Azert erkeztem ebbe a kulonleges orszagba, mert lejart  a 30 napos vizumom, es most itt varom h visszaterhessek az uj hazamba:))  ki kellett lepni az orszagbol, es ez volt a legkozelebb, ahova nem kell vizum. nagyon kalandos ut volt, majd egyszer megirom egyben:)) a kedvenc jelenetem az volt hogy amikor megerkeztunk a busszal,  indulaskor, a masfel orat kesett kis propelleres repulogephez, ami kb ugy nezett ki, mint amit harrison ford filmeken szoktak mutogatni, na ott a lepcso mellett egy helyi arc leteritett alufoliaszonyegen imadkozott....

 
de asse volt rossz amikor ma delutan beszalltam itt egy taxiba , mondtam az embernek hogy vigyen valahova ahol lehet penzt valtani. eloszor nem ertette. aztan szemleltettem neki, erre felcsillant a szeme, hogy jo akkor majd o megoldja, merhogy a shopping centerek kora du zarva. mondom, ne oldja meg , akkor vigyen vissza a hotelba, de o hirtelen elfelejtett angolul. kb 2o perc mulva megerkeztunk egy ilyen kis betonkockakbol allo betontengerre, ami pont ugy nezett ki mint a CNN-nen, amikor mutatjak hogy az ami katonak mennek hazrol hazra es takaritjak az ellenallokat.
na o ott kiszallt a taxibol, es ott hagyott. szerencsere 1 perc mulva penzzel a kezeben erkezett, nem pedig 2 eros, bajszos pajtival. mondjuk, nem volt benne a levegoben hogy fenyes nappal leolnek, igazabol nem paraztam, de azert jo hogy nem szereplek a holnapi blikkben a kisszinesekben.
 
na igy megy itt az elet. kb 25 fok, akit esetleg erdekel, es egy szal papucsban erkeztem az orszagba. az elobb vettem alsonadragot - meg mindig, akit erdekel - mert ugy volt hogy ma haza megyek, de nem jott meg a vizumom. itt telleg mindent allah intez, o pedig baromira raer:)))
 
rogton az alsonadrag vasarlas utan pedig ettem egy helyen, ahol ilyen foldon ulos megoldas is volt. kis helyi etterem volt, orszag vezetok a falon, orszag terkep rezkarc, nemzetiszinu logvanyok, de kozben semmi csilivili, de epp ez volt a lenyeg benne, hogy ehettem a helziekkel egy jot:) en mondjuk az asztalnal ettem ugy kenyelmesebb:))
nem nyomodik annyira ossze a csirke a gyomorban:)
 
egyebkent baratsagosak itt az emberek. egy taxis is kiszolt hogy nyugodtan lefotozhatom ot is. aztan kicsit beszelgettunk Freddel, kerdezte honnan jottem. (itt egyebkent mindenkit ez erdekel a legjobban, mer fogalmuk sincs. altalaban angolnak neznek, mer azok is feherek meg olyat mar legalabb lattak) na, aztan mondom neki hogy Hungary. aszondja mi? mondom: hungaria. aszondja AAAAAAAAA! Magyarsztan!!:))) kurva jo volt. sajnos puskas ocsiig nem jutottunk el, mert kozben valaki beszallt.
 
na ez van. most meg nektek irok, es kurvara melegem van:))
 
azer remelem holnap mar megjon a vizum mer tul sok mindent nem lehet csinalni. se sor, se mozi, se klubok, csak plazak, meg tengerpart azt kesz:))
 
na megyek annyi dolgom van:))) majd kuldok kepeket, ha akarjatok:)))

1 komment

Címkék: vízum irán

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr64299500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idiko 2008.05.08. 19:01:24

ÁÁaah,nagyon jó a blogod! Kicsit olyan lúzeres:D
Mint akivel minden megtörténik, ami csak megtörténhet, de azért mégis jól jön ki a dolgokból:D
Megyek amúgy én is dubaiba dolgozni június-július körül, de előtte még júniusban kiugrom 1 hétre körbenézni.
Addig meg sasolom a blogodat, jókat kuncogtam, mig olbastam:P
na bye,
Ildikó
süti beállítások módosítása