HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Külső nyomásra

2008.01.23. 16:00 -pp-

Székely deszkások, szevasztok!

Na az a helyzet, hogy Jogász barátunknak és Lili bárőnőnek (bocs:) ) barátnőnknek nagylelkűségéből, figyelmességéből és kreativitásából kifolyólag illetve annak köszönhetően gazdagabb lettem egy bloggal. Bevallom, nem terveztem, hogy blogot csinálok, annál sokkal szerényebb srác vagyok, meg nem is akrok állandóan a gép mellett ülni, így se vagyok még elég barna, meg írni sincs mindig kedvem, hisz nagyrészt ebből élek, de ha már így alakult, gondoltam bejelentkezem, aztán meglátjuk mi lesz. A lenti bejegyzéseket nem önszántamból tettem ki, Jogászék orvul, de egészen parádés módon szerekesztették össze (foglalkozási ártalom) nekem meg nektek az eddig innen, Dubaiból elküldött szigorúan privát köríméljeimből:))

NA eddig a bevezető, annyit ígérhetek, hogy túl sok érdekeset nem fogok írni, azt megtartom magamnak, későbbre:)) , de remélem azért legalább olyan jól fogtok szórakozni rajta, mint én.

Még fogalmam sincs hogy működik ez a cucc, de a trágárságokat finomítsátok, hátha család is olvassa, vagy pedig álnéven jelentkezzetek be, és akkor letagadom, hogy ismerlek titeket:)

És még az elején annyit hadd mondjak el, földrajz óra korrepetálás, kiígazítás gyanánt (magamat is igazítom), hogy nem a Közel-Keleten vagyok, hanem távolabb, Közép-Keleten. Nem hiába repültem Bécsből 5 és fél órát:) Közel-Kelet... Onnan még blogot sem lett volna érdemes indítani...:)

Időjárásjelentés: A nappaliban 23, 7 fok, kint kb 18-19, este 7, a szembe szomszéd még nincs itthon, ami jó is, mer megint alsógatyában ültem le az íróasztalhoz, ami pont szembe van az ő lakásukkal és még nincs függönyünk:) Illetve már van, de még zacskóban, mert még nem sikerült szakembert találni, aki feltenné. Amúgy valszeg hárman jönnek majd az egyik nagyon népes, a térképen vénuszdomb alakban lenyúló ázsiai ország szomszédságából - népneveket egyelőre nem említek, nehogy azt mondjátok, rasszista vagyok. Ez is milyen hülyeség amúgy, hogy ma már azt sem lehet mondani, hogy koreai vagy kínai, anélkül, hogy vki azt ne gondolná, h a másik rasszista, mindegy, nem vagyok az, szóval három pakisztáni fiatalember fog nagy valószínűséggel érkezni. Egy aki a címet tudja, egy aki a fúrógépet kezeli, egy meg aki az aláírandó papírokat tartja.

Na, ahhoz képest, hogy azt mondtam Jogásznak, nem nagyon akartam én blogot magamnak, már többet írtam, mint az elmúlt 1 hónapban összesen, úgyhogy akkor már csak annyi: remélem nem magamnak írom, mer az tök hülyeség lenne, ahhoz nem kell felmenni a netre, mégse vagyok má 14 éves. Szóval, szórakoztatssatok ti is engem.

a legjobbakat,

és világbéke

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr100308768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jogas 2008.01.23. 22:57:26

Petikém!

Kend a hajadra a földrajz korrepetálást:

hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6zel-Kelet

szevasz
süti beállítások módosítása