HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedves hozzászólók - örök bejegyzés, amíg ez a blog blog, avagy világbéke gyerekek

2008.01.27. 17:01 -pp-

Lehet, hogy én vagyok a legnaívabb ember a világon és lehet hogy most csini kis szélmalomharcba kezdtem, de mint írtam, ezt a blogot a barátaim hozták össze nekem azért, hogy egymást szórakoztassuk. Természetesen nem gondolom azt, hogy mások nem szólhatnak hozzá, csak remélem és kérem szépen tisztelettel meg egyéb nemes érzésekkel, hogy maradjunk meg egymás szórakoztazásánál meg a normális véleménycserénél, az elkeserdett, trágár kommenteket meg tartsátok meg lécci magatoknak, vagy írjátok meg a Gyurcsánynak. Ha a "kibaszott magyar mocsárvilágról" szeretnék értekezni, nyilván egy kocsmában ülnék otthon balomon egy balossal a jobbon egy jobbossal a szélsőjobbonom meg egy szélsőjobbossal, de én nem ezt teszem. Hanem mást.

Nem vagyok sem közerkölcscsősz, sem hipokrita, én is szoktam káromkodni meg néha akárkit akármit szídni, de igyekszem róla leszokni. Szóval, ha baj van a mocsárral, töltsd föl, vagy hagyd ott, vagy ments meg a halakat, csak közben szórakozz jól és engem is szórakoztass.

Ha meg az lesz, hogy nem sikerül olyan blogot birtokolni, amin normálsi emberek, érdekes, vagy éppen tök érdektelen, de legalább barátságos hangnemben írogatnak egymásnak, akkor belátom, feladom, és majd írogatok magamnak, szerencsére abban is jó vagyok.

köszi.

Egy dubai magyar kollegának üzenem, hogy hello, és nézd inkább "új perspektívából" a taxiskérdést, hogy itt legalább nem kell velük beszélgetni, és nem kell azt hallgatni milyen hülye a Gyurcsány. És ülönben is tök érdekes hangok jönnek ki a rádióikból:))

dognak pedig üzenem, hogy dobjon egy mélt és majd megbeszéljük ímélben, mert nem tudok sok mindent még az itteni dolgokról, de azt se biztosra.

 

Meg elbeszélgethetünk a világbékéről is:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr78313688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sale Jackie 2008.01.30. 11:55:11

béke veled régi cimbora. ahogy gondolod, tiéd ez a blog, az legyen rajta, amit te szeretnél. azonban privát véleményem szerint, félreértetted, amit irtam. a költői kérdésem a szenvedő állatok sorsa iránt érzett együttérzésből és elkeseredésből fakadt, és ez szerintem, még a stilusa alapján sem kocsmába illő téma, sőt, fel kell lépni ellene minden fórumon, minden eszközzel. ha azt irtad volna, hogy szerencsétlen tátongó pontyok, az undoritó helyett, valsz más kommentet irok, vagy bele se kezdek. érzéketlennek éreztem a probléma iránt.

ja igen. nem értem ezt a gyurcsany dolgot. vannak emberek, akik a gyurcsanyt okoljak az elfuserált életükért, én nem közéjük tartozom, szóval nem szidom és nem is irok neki.

na részemről téma lezárva, hagyjuk meg a szélmalmokat donkihóténak. ezt még le akartam irni. de mostantól jöjjenek a pozitiv energiák:))

diszizdiend

minden jót kivanok neked a kevésbé napos oldalról.

-pp- 2008.02.05. 10:40:24

Szia Jackie,
kösz h írtál, meg hogy megbeszéltük akkaor az ügyet.
Ja, valóban én is úgy gondolom, hogy főleg az az undorító, ahogy tartják őket, de azért valljuk be, nem a ponty a legszebb állat a világon:)
Mondjuk szebb, mint az az óráisgyík, amit tegnap néztem a Nat Geo-n:))
Gyurcsány csak egy példa volt, de én is úgy gondolom a dolgot, ahogy te , szóval mégeccer:
örülök, hogy ezt megebszéltük.
a legjobbakat,
P
süti beállítások módosítása