HTML

Live in Dubai

"a kis Petinek nagy álma válik valóra, és végre disszidalhat egy olyan helyre, ahol szép zöldek a pálmafák, szép kék a tenger, és jó meleg a homok"

Címkék

IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Az élet titka

2008.03.27. 15:32 -pp-

Megfejtettem, beavattak, rádöbbentem, tudom!!! Ma délután 6 óra 12 perckor rájöttem az Élet Titkára: nincs olyan probléma a világon, amit az AC/DC High Voltage című lemeze meg ne oldana. Egészen különleges, kifordult, elferdült, lebénult, kétséégbeejtő helyzetben, azoknak, akiknek már az Élet titka sem elég, azoknak még ott van a Dirty Deeds Done Dirt Cheap, mint Végső Megoldás az Univerzum összes kérdésére, de akinek ez se elég, hát ... nem akarok ilyen emelkedett pillanatban lehangoló lenni, de vegyen egy gyalogsági ásót:))

Köszönöm a kommenteket, örülök az aktivitásnak, üdvözlöm az új virtuálpajtásokat, mindjárt sokkal jobban érzem magam. Látjátok, hozzá segítettetek a megoldás megtalálásához, és milyen rövid időn belül! Reagálok is majd, de most annyira éhes vagyok, hogy muszáj elmennem enni meg ünnepelni is, úgyhogy eszem egy korsó sört!:) Vagy kettőt.

Most már csak azt kell valahogy megoldani, hogy a Földön mindenki rendelkezzen ezzel  a két albummal, legyen hozzá lejátszója, és napelemes elemtöltője, valamint a Billabonggal meg kell szponzoráltatni a bulit, mindenkinek ki kell osztani egy zsebes rövidgatyát, hogy legyen hol tárolni a lejátszót, és kész, megvan a VILÁGBÉKE!!

Jó, Grönlandon, az Antarktiszon és Alaszkában hosszú gatyát kapnának. Bár ahogy elnézzük ezeket az óriási leszakadó jéghegyeket, lassan inkább zsebes úszónadrág kell mindenkinek. Mindegy, az is van a Billabongnak:))

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pritz.blog.hu/api/trackback/id/tr93399166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DubaPest 2008.03.28. 01:38:25

Oszt a konkrét probléma mi vót, amire AC/DC-t be kell adagolnod? Nekem asszem nem segítene. Mondjuk gyalogsági ásóm az már van. Még a dédnagyapám hozta az első világháborúból, de azóta is megbízható darab, pedig nem kíméltük.

Esetleg én is elkezdem osztani a fékezett blogzású világbékét, hátha télleg arra cuppannak a jó csajok, glossza meg!

Levelet azt persze még mindig nem írtam, mámegin segget csináltam a bilentyűzetemből - jómagyar szokás szerint -, de ez nem mentség ugyebár, max. ürügy a kivándorlásra...

susubolondság 2008.03.28. 13:04:29

Nekem Gnarls Barlkey vagy a vidámabb Lamb számok esetleg Swayzek egy kis Uncle után jobban szokott segíteni, mint a fent említetteket max. akkor hallgatnám, ha háborúba akarnék menni a szerzőink ellen.:)

DubaPest, én már most beléd estem! Ritka, hogy láttatlanban megnevettetnek a pasik.:)

DubaPest 2008.03.29. 13:51:31

Najó, bevallom Unkle Fukka néha nekem is szokott segíteni, amikor megoldhatatlan filozófiai kérdésekbe ütközök. ;)
www.youtube.com/watch?v=Ii49pLl5P5c
Kiváncsi vagyok a dubai kultúrszűrő átengedi-e, végülis csak kanadai!!!

Ha pedig te vagy Andrea
www.myspace.com/susuband
máris mehetünk. Ásót viszek én, te hozd a lelkeket!

Egy dubai magyar 2008.03.30. 07:02:12

Jelentem ezen AC/DC album itt figyel a laptopon a Metalica osszes mellett:D Most szereztem Korn-t azokra napokra mikor elegem van dubaibol:)

-pp- 2008.03.31. 08:24:11

Na, örömmel látom, hogy nemcsak hogy aktivitás van, de virtuális szerelem is szövődik. Dolgoztam otthon egy rádióban, amit biztos ti is nagyon szerettek és ott a műsorunkban volt egy srác meg egy lány (milyen érdekes párosítás, mi?:) ) akik állandó betelefonálók voltak (ill gondolom vannak) és köztük pedig telefonszerelem szövődött évek rövid sora alatt.
Csak így tovább, aztán a kersztelőre hívjatok meg ám!
Dubapest, már akartam is kérdezni, hogyösszezavartál a neveddel, és sokáig aszittem, h te is itt vagy. Ezek szerint te az Oktogonon figyeled a világbéke alakulását?:)
Levél ráér, a kivándorlás pedig opciós, de az biztos, hogy felrázza az embert hosszú téli álmából. Még akkor is, ha azt hitte: eddig nem is egy balangban pihent, hanem élt, jól, és bele a világba.
Susubolondságnak üzenem, hogy van egy néány olyan szám a poptörténelemben, amit direkt úgy írtak meg a szakemberek, hogy soha ne lehessen megunni. Szerintem az AC/DC majd teljes munkássága ilyen, de az tény, hogy Gnarles Barkley Crazy című száma az utóbbi évek legaktívabb vírsa. Már ugyna alábbhagyott a hatása kissé, hisz idővel felismerte az immunrendszerem, de egy-egy valamiért kiemelkedő, vagy kiemelkedően kiélezett helyzetben még most is meghallgatom, úgy hatszor egymás után, és kellemesen kieesek a valóságnak hívott Mátrixból és beesek egy olyan helyre, amit nem tudom, hogy hívnak, de ott is jó lenni.
Hová írsz amúgy? Ill szerkesztesz?
Unkle-ről sajna lemaradtam legutóbb a Szigeten, de nekem is bejön. Sőt, hogy egy kis egótripre menjek: már '97ben bólogattunk MAjor Force-os dolgaira Lavelle mesternek, aztán a 98as Psyence Fiction annyira beakadt, hogy egyszer fel alá metróztam rá a hármas metróvonalon, nem volt kedvem kiszállni a flessből. Sőt Lavelle-lel még interút is csináltam egyszer, amikor a szép emlékű úúúúristen, hogy is hívták??? szuperdiszkó kint a külső bécsi úton... de durva nem jut eszembe, korán van még ... na mindegy ott lépett fel, és mivel global underground bulinak volt meghírdetve, olyan hogyismondnjam PC-ül, VEGYES közönség gyűlt össze, hogy a WC-ben konkrétan az életemet féltettem:))

SZia dubai magyar! És remélem meghallgattam és már te s tudod azóta az élet titkát:))
Jaja, Metallica, az is kiszokott rántani a gödörből mindig. Ha a Földet kívánom uralmam alá hajtani, akkor Wherever I may roam, ha igazságot akarok osztani, Sad But True, ha csak szimplán fel a arom rázni magam: The Struggle Within, ha DeNironak képzelem magam a Taxisfofőrből és pofozkodnék, akkor 2 x 4, (I can't hear ya , are you talkin' to me?) ha vicsorogva bicikliznék Ain't My Bitch, stb

HÚÚ, kösz a tippet, eddig kora reggel lévén Bob Marleyt hallgattam, de éles váltással be is tettem a The Struggle Withint és egy három és fél perces léggitárparádé után fel is ébredtem. Asszem ha ezt aszomszédok látták hogy egyszer csak felugrom az asztal mellől és a szoba sarkában rázom a hajam, lehet hogy kihívják a kulturpolíszt:)) Nem véletlenül szoktam én régebben gyakran Metallicára kelni:) Újra bebizonyosodott számomra, hogy milyen okos vagyok:))
A Metallica is indulhatna amúgy az Élet titka versenyen, meg a Chili Peppers meg még egy páran, de megmagyarázhatatlan (egyelőre előttem is titkos ) okokból mégis az AC/DC nyerT:))
De baromira elmennék Metallicára ebben a pillanatban!! Egy meglepetés koncert a tengerparton a szendvicse mellett:))) Én nagyon jó programszervező lennék:))

Figyi, Dubai magyar, lécci dobjál már egy mélt, kérdeznék tőled vmit egy "secured line-on", mint Bauer az elnöktől:)) Köszi. Na mentem, írok nektek blogot:)
Peace
süti beállítások módosítása